Veelgestelde vragen

Mijn bestelling

Een product is beschadigd, incompleet of verkeerd geleverd, wat moet ik doen?

In een dergelijke situatie kun je het best even contact met ons opnemen via info@vanleersum-interiors.nl

Wij helpen je graag zo snel mogelijk verder.

Bij een beschadigd product ontvangen wij graag de volgende foto's, zodat we het goed kunnen beoordelen:

  • De buitenkant van het pakket.
  • Het verzendlabel op het pakket.
  • Het geopende pakket.
  • Het gebruikte opvulmateriaal.
  • Duidelijke foto's van het beschadigde product.

Wanneer er per ongeluk een verkeerd product is geleverd, ontvangen wij ook graag duidelijke foto's van het ontvangen artikel.

Na ontvangst van de foto's kijkt onze logistieke afdeling of we direct een vervangend exemplaar kunnen toesturen.

Is omruilen niet mogelijk, dan zorgen we uiteraard voor een volledige terugbetaling.

Een product is uitverkocht, wanneer komt het weer op voorraad?

Het makkelijkste is om ons even een mail te sturen naar info@vanleersum-interiors.nl, wij kunnen dan een indicatie geven wanneer het product weer op voorraad is.

Verzending en levering

Wat is de levertijd?

Voor de meeste producten in onze shop geldt een levertijd tussen de 1-3 werkdagen, bestellingen voor 16.00 worden dezelfde dag op de post gedaan.

Mocht de levertijd langer zijn, vermelden wij dit altijd in de omschrijving van het product.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Het is zeker mogelijk om je bestelling bij ons af te halen, voor het plannen van een afspraak kunt u ons mailen naar info@vanleersum-interiors.nl

Naar welke landen verzenden jullie?

Wij verzenden naar alle landen binnen de Europese Unie. Andere bestemmingen zijn mogelijk in overleg.

Retourneren

Wat is het retourbeleid van een online bestelling?

Soms blijkt een product in het echt toch net iets anders dan verwacht, dat begrijpen we natuurlijk. Bij Van Leersum Interiors kun je een artikel binnen 30 dagen na ontvangst retourneren of ruilen, zonder opgaaf van reden.

Voor het kosteloos retourneren van artikelen gelden de volgende voorwaarden:

  • Ga zorgvuldig om met het artikel dat je wilt retourneren. Wanneer het product niet meer in nieuwstaat verkeert, behouden wij ons het recht voor om een deel van het aankoopbedrag in te houden.
  • Stuur het artikel volledig retour, inclusief alle bijgeleverde toebehoren, volgens de retourinstructies die je ontvangt bij het aanmelden van de retour.
  • Verpak en retourneer het artikel zoveel mogelijk in de oorspronkelijke staat en onbeschadigd.
Geen herroepingsrecht

Voor de volgende artikelen is retourneren niet mogelijk:

  • Producten die op maat zijn gemaakt.
  • Producten die speciaal voor jou zijn geproduceerd of besteld.
Zo werkt retourneren

Het retourneren van een product/bestelling kan heel snel en eenvoudig, de onderstaande stappen worden weergegeven:

1. Stuur een mail naar info@vanleersum-interiors.nl met je retourmelding. In de retourmelding geef je precies aan wat je wilt retourneren.

2. Na ontvangst van je retourmelding ontvang je van ons een retour e-mail.

3. Open de mail en druk op Print je retourlabel.

4. Voer uw e-mailadres in en betaal.

5. Na betaling ontvang je een e-mail met het retourlabel. Plak het etiket op het pakket en bezorg het zo snel mogelijk op een Post-locatie.

Ruilen

Wil je iets ruilen? Laat het ons weten via de klantenservice, we denken graag met je mee.

Na afstemming kun je het product eenvoudig retour sturen. Zodra wij je zending ontvangen, verzenden we het nieuwe artikel.

Mocht het gewenste item niet meer op voorraad zijn, dan ontvang je uiteraard het aankoopbedrag terug op je rekening.

Get in touch

Heb je een vraag over je bestelling of iets anders?